Olja Ristić


f5.jpg

Hajde danas da samo ređam reči onako kako stižu, ne ništa posebno, ne brainstorm, nego onako kako dosta ljudi  impulsivno sebe baca. Samo reci, bacaj, prosipaj, ego osećanja kao da ceo svet baš razume mene i baš će da mu znači kako se ja osećam, i baš će da se prepozna i eto mene svaki dan, moje ushićeno dahtanje nad sobom, ajooj. Pa ja bih se samotuknula maljem, ma ne baš ću da se netom ispovedam… a sve kao lajfkoučujem, jer bože moj jako sam pametna

*

ma pametna sam ali sestro, brate koga to zanima

reci nešto novo ako imaš

nekad se osećam kao da izađem a vetrenjače na netu okreće jedan te isti vetar

i taj vetar više nema kiseonik i ne možeš da ga dišeš

presipanje, šuplje nije prazno nego je puno

dakle prepunilo šupljeg

eto i ja da se opustim malo

i egu da dam na volju

pun gas praznine na beloj ekranizovanoj hartiji

‘Artija je to čudnovata

sve trpi i trepće baterija

 

 

Komentari na: "Ma pametna sam ali sestro, brate koga to zanima" (11)

  1. Prepunilo šupljeg…dobar osećaj za loš osečaj.

  2. oljaka reče:

    Ooo, kako si sve lepo prepoznala i eufemistički stavila na papir, pardon, zapisala i podelila drugarski sa nama.

  3. O, pa Olja, ti završi onako „njeguševski“ 🙂

  4. moje ushićeno dahtanje nad sobom, ajooj. Pa ja bih se samotuknula maljem, ma ne baš ću da se netom ispovedam… a sve kao lajfkoučujem, jer bože moj jako sam pametna

    *
    реци нешто ново ако имаш
    и знаш, додала бих.

    ps. Pučina je stoka jedna grdna

  5. Slučajni bloger uvek dobar tekst nam podari. Sestro, slatka savršeno si opisala osećaj koji sve češće postaje dominantan. Prepuno šupljeg na koje se uvek doda još malo…

  6. Gospođo, budite konkretni, hoćemo ime, prezime, niknejm, detalje kada se desilo, šta se konkretno desilo, ko je šupalj a ko je punio šupljinu, mnogo vi to okolo naokolo, mnogo ste mi sumnjivi. Mnoooo-go!

  7. Nema kod mene ogovaranja, sve u lice, i ovo ako se neko prepozna neka se oseća prepoznatim. ovo je opomena i za mene da se ustuknem kad poludim i ja, hahah

Postavi komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Oblak oznaka

Živi trenutak

"Čovjek nije istkao tkanje života, on je samo nit u njemu. Što god čini tkanju, čini sam sebi." Poglavica Seattle

Dunjalučar

Magazin za filozofiju, kulturu i umjetnost

Majina igra

"Follow the rainbow over the stream, follow the fellow who follows a dream, follow the yellow brick road" :)

UMESTO ĆUTANJA

LIČNI BLOG

Sačuvaj trenutak

Jovanka Uljarević

Jelena Zagorac nešto drugačije, Jelena Zagorac Something Different(ly)

Ovde nalaze svoje mesto razni sadržaji inspirisani knjigama i decom. Different content inspired by books and children find their place here.

Sanjin kutak :)

Poezija i još nešto

Imam da kažem

Šta sam ja videla putujući.

LORELAJ

Pišem jer volim da otkrivam, razumem, osećam, proživljavam, doživljavam, opisujem, razgovaram, delim i učim. Pišem - jer to volim.

procvaiznadizvora

Snezana P. Loncar

Клуб љубитеља језика

кутак за граматички тренутак

Dobro došli

Motivacija, priče i misli

O Duhu i njegovim Moćima

ex. O Umu i njegovim Igrama... Umjetnosti, Religiji, Filozofiji, Znanosti... i Književnosti!

Sopstveni portparol (do 2020)

Za pravilnu i zdravu duhovnu, duševnu i telesnu ishranu

Poštena vLajna

Prostakuša sa Pedigreom