Olja Ristić


1 slauf

Rad za računarom zahteva dugo sedenje. Sem što opterećuje kičmu, pa nepravilno držanje ima za posledicu poremećaj rada srca, stomaka a ne samo bolne pršljenove. Sem što opterećuje vratne žile pa izaziva glavobolje i zahteva vežbanje.

Rad na računaru opterećuje i osetljive guze.

Pritisak na sedalni deo, a još ako se malo iskrivite u poluležeći položaj stradaće vam davno „izumrli repić“, preporučujem da u pomoć uzmete lep šareni dečji šlauf.

Ovo je spas! Ako vas pecka njegova plastika prekrite ga peškirom.

Guza neće direktno da trpi težinu celokupnog tela, možete da menjate položaj, a možda vas malo u stanju umora i oraspoloži podsećanjem na more, bazene, kupanje.

Mame  i tate već mogu da pitaju decu da im pozajme jedan, ako deca budu velikodušna, a isto tako ako su vam kolege i šefovi ok ja verujem da će vam odobriti i u kancelarijama.

Ja sam svoj izabrala. Dodala sam i neke jastučiće 🙂

3 slauf

Malo šale nije na odmet, a ja sam šalu isprobala i vrlo sam ozbiljna u primeni!

Pa sretan vam rad!

 

Komentari na: "Najvažniji savet za rad za računarom, za rad od kuće, blogovanje i ostalo bogovanje" (7)

  1. Au, odlična ideja i za moju… situaciju 😉

  2. 🙂

  3. Sedenje zahtjeva vežbanje!! Jupiii 😂

  4. Odlična ideja, ja koristim anti-dekubit jastuk, koji ima neko gel punjenje… 😀

  5. Dobra fora. Moram da probam 🙂

Ostavite odgovor

Oblak oznaka

Životna sredina by Nataša

Sve o životnoj sredini, izvorima zagađenja, otpadnim materijalima, reciklaži i još mnogo toga.

IGNIST.rs

Uzdrmaj svet svojim pogledom na njega.

Italijanski online

Besplatni sajtovi za učenje italijanskog jezika

All about my shelf

~blog posvećen knjigama~

prerazmisljavanje.wordpress.com/

blog za knjigoložnike

BOKITZA

LIFE STUFF • FITNESS • HEALTH • BEAUTY • TRAVEL

Matrix World

U potrazi za Znanjem i Istinom

VLADANKA 218

O svemu ...

Manić Teodora

Jer ono u šta ljudi poveruju, to će vremenom i postati.❤ Because in what people belive, that's who they will become as the time passes by. ❤

Od knjige do duše

O knjigama, časopisima, novinama... O bibliotekama, muzejima, arhivima, pozorištu... O filmovima, serijama, dokolici...

Ninus.Nestorović

Aforizmi i satira

Samozaludake

#samozaludake

