Oznake

, , ,


Merima Simovljevic Aranitovic na ritamdana.com postavila je nastavak svog‪#‎izazova‬ ‪#‎sedamdanabezkukanja‬. U suštini meni ta rečenica dominira u njenom izazovu. I reših sedam dana da pišem statuse pa će se to spojiti na kraju nekako 🙂 Čak i ja ne znam kako će ići a ni dokle će stići 🙂
1. dan – PITANJA
– A kako da ne kukam kukavna mi majka?

– U šta to da ne pogledam da se ne obmanem?

– U sebe kad gledam čistim metlom samomanipulacije kojima driblam, autogolove branim.

– One su svakodnevne i ako ih zapustim živeću u laži. Gde je istina?

– Kako da znam da sam ja to sve dobro raščistila. Srce će mi reći? Ono kad ti lakne, to je to?

– Ova buka, žamor kojima se dobrovoljno izlažem, ko mi je kriv?

– Želim ili ne želim da popravim nešto i izvan sebe? Nisam baš sigurna, možda sam i odustala?

– Lako je meni da se okrenem lepoti, no grize me savest jesam li onda noj sa glavom u pesku?

