Olja Ristić

Strpljenje


cosmos

Kad udahnem…duboko…i kažem…biće sve dobro…

kad se češkam po glavi i vrtim najduži pramen…i škrgućem zubima…

onda kad mi igra desna noga…pa je prekrstim preko leve…

nedostaju meseci i godine ispred da taj udahnut vazduh sačeka…

a zna da će sve doći na svoje mesto…

strpljenje je uvek veština,

uvežbana disciplina,

spajanje sa prirodom u kojoj

kazaljke na satu ništa ne znače

već izlazak i zalazak sunca.

Istina o dimenzijama,

tačka gde vreme deformiše prostor

a duša zna više nego što razumu ikada može biti jasno.

Mir spušten na moje rame.

Blage ruke beskonačnosti.

 

 

 

Komentari na: "Strpljenje" (6)

  1. strpljenje je uvek veština…

  2. Mnogo mi se sviđa ali, ako smem da budem iskrena, moj doživljaj pesme uopšte nije stavio naglasak na strpljenje. Iz pesme osećam mir, nežnost, prostor koji se otapa i vreme koje se potire. Bravo za pesmu mada, da je nisi lomila u stihove mogla bi da bude i kratki prozni zapis, a da ništa ne izgubi od kvaliteta.

  3. Ja sam se setio svog nemira, pa sam osetio – nemir.

    • To mu dođe kao onaj zakon privlacnosti rules, sad sam zracila nemir. Nego gde nam je Gost u poslednje vreme, meni nedostaje 😦 ili ja ga je to grofica prisvojila smao za sebe? 🙂

  4. Biće sve dobro dok je ovakvih rečenica i ovakvih misli. Mislim da je stih ovde pravo rešenje, jer otvara te prirodne pauze u čitanju i tera me da sporije čitam, a da više razmišljam, da se primirim. Svaki stih je ovde jedna uteha. Hvala ti!

Ostavite odgovor

Oblak oznaka

Životna sredina by Nataša

Sve o životnoj sredini, izvorima zagađenja, otpadnim materijalima, reciklaži i još mnogo toga.

IGNIST.rs

Uzdrmaj svet svojim pogledom na njega.

Italijanski online

Besplatni sajtovi za učenje italijanskog jezika

All about my shelf

~blog posvećen knjigama~

prerazmisljavanje.wordpress.com/

blog za knjigoložnike

BOKITZA

LIFE STUFF • FITNESS • HEALTH • BEAUTY • TRAVEL

Matrix World

U potrazi za Znanjem i Istinom

VLADANKA 218

O svemu ...

Manić Teodora

Jer ono u šta ljudi poveruju, to će vremenom i postati.❤ Because in what people belive, that's who they will become as the time passes by. ❤

Od knjige do duše

O knjigama, časopisima, novinama... O bibliotekama, muzejima, arhivima, pozorištu... O filmovima, serijama, dokolici...

Ninus.Nestorović

Aforizmi i satira

Samozaludake

#samozaludake

