Olja Ristić


dean

Kao i svakog dana. Taj film je onaj koji se odavno ne prikazuje više u bioskopima.

Tanke trake lepljene, namotane. Nije ni čudo što pucaju.

Imala sam ja i nove filmove, na diskovima, pa one poskidane sa net-a.

Ali neko nas je ubacio u poslednji film. Film budala. Zveri. Trtljuša. Bljuvatora. Seratora. Lenčuga. Ista lica … druge frizure  i šare na čarapama.

Nema Bogarta da im baci pikavac u lice. Nema Almodovara da se na rubu nervnog sloma ismeješ…

Nema. Svi se mrze i samo trtljaju.

Ja sam istočno od raja sa Dinom … ko zna od kada već.

Komentari na: "I danas je pukao još jedan film" (15)

  1. Snežana Medan reče:

    Pametno! Samo tamo je normalno. 🙂 Ja sam tu negde, u komšiluku!

  2. Pijemo kafu…kuliramo Sneška 🙂

  3. Bogi ponajviše fali.

  4. Ja sam negde na jugu… nisam još ustanovila s kim. 🙂

  5. Ja sam na zapadu – ništa novo 🙂

  6. Danas su filmovi viseslojni, red seksa, red pucnjave…

  7. Marince na ti kako ne 🙂

  8. Wojciech reče:

    E tako rade majstori. Kratko i jasno. 🙂
    Svaka čast!

  9. Dule i filmovi i crtani filmovi pa onda deca biju Rasu P. Ni deca vise nemaju pravo na nevinost

  10. Ovde je aktualan film odvajkada : Selo gori , a baba se češlja, za nas gorka stvarnost.

Ostavite odgovor

Oblak oznaka

Životna sredina by Nataša

Sve o životnoj sredini, izvorima zagađenja, otpadnim materijalima, reciklaži i još mnogo toga.

IGNIST.rs

Uzdrmaj svet svojim pogledom na njega.

Italijanski online

Besplatni sajtovi za učenje italijanskog jezika

All about my shelf

~blog posvećen knjigama~

prerazmisljavanje.wordpress.com/

blog za knjigoložnike

BOKITZA

LIFE STUFF • FITNESS • HEALTH • BEAUTY • TRAVEL

Matrix World

U potrazi za Znanjem i Istinom

VLADANKA 218

O svemu ...

Manić Teodora

Jer ono u šta ljudi poveruju, to će vremenom i postati.❤ Because in what people belive, that's who they will become as the time passes by. ❤

Od knjige do duše

O knjigama, časopisima, novinama... O bibliotekama, muzejima, arhivima, pozorištu... O filmovima, serijama, dokolici...

Ninus.Nestorović

Aforizmi i satira

Samozaludake

#samozaludake

