jutro – kafa,cigarete, prva pucketanja vatre. budim muža, odlazimo na posao, ostavljamo žar i tihu kuću sa tri životinje koje se vole u njoj.

posao – nekako tiši od ove godine. neka čudna atmosfera u gradu. mali trik pred nadolazeće promene.

posle podne – magla i sunce kroz maglu na autobuskim stanicama koje prolazim. malo pešačenja stanicu, dve pa u bus do prodavnice u kraju. kasirka i ja se ispričamo, mesar i ja se iskukamo, loto prodavačica uvek viče dok mi priča kako je sve manje para.

idem uzbrdicom sa punim kesama, i ne odolevam nikada da tako natrpana, preturam po tašni da izvadim ključeve i žuljaju me kese, stegne me u grlu uzbrdica i tako do kapije. otključavam vrata, sručim sve na kuhinjski sto i otvaram sobu . bacam se na krevet i dva divna kučeta  me grle i pevaju od radosti,mačka skače sa kaljeve peći na nas . TAJ trenutak  je RICH mog dana .

posle – ručkanje,kafa,poruke, telefoniranje,internet do večeri kada se radujemo stiže muž sa posla. Taj trenutak je RICH njegovog dana.

…jer vamo tamo mi jedni drugima nedostajemo od jutra do večeri.

a veče je naše  na drugoj planeti

