Olja Ristić

O umoru


umor

Nikad ne pišemo o umoru mada često o njemu govorimo sa „joooj“ , ili „ne mogu više“, „odoh da spavam“, „samo da se naspavam“, „samo da ćutim i da svi ćute bar petnaest minuta „.

I tako umor ostade negde u zapećku literature iako u njemu provedemo većinu života. Malo je trenutaka kada smo odmorni i opušteni. Ovo je ipak novi vek, vek ubrzanja. Umor je stalan ali je od brzine postao nevidljiv. Nekako je postao novi organ našeg tela. Ima svoj odbrambeni mehanizam, svoje viruse, svoje vitamine za izlečenje, svoju omiljenu namirnicu.

Ipak, još uvek nema neku veliku svoju priču, junakinju, roman. Nema svoju  Anu Karenjinu.

Želim samo da kažem svom dragom Umoru da ga mnogo volim, da je on dokaz da sam još uvek radoznala i živa i da sam s njim ruku pod ruku putovala kroz ovo promenljivo vreme. I da se negde više njega ne stidim, naprotiv ponosim se njime. Hvala mu što dolazi tek posle dosta sati pakla i hvala mu što me pobedi i patosira. I nadam se da se ne ljuti što nekad na suncu uživam i bez njega. On čeka mudro i vrlo mirno i on od mene malo odmara.  Zna vratiću mu se ubrzo.

Komentari na: "O umoru" (7)

  1. Dragana reče:

    … da je on dokaz da sam još uvek radoznala i živa i da sam s njim ruku pod ruku putovala kroz ovo promenljivo vreme .
    Ovo si bas lepo formulisala, svidja mi se!

  2. Umeš ti, Olja, tako lepo da opišeš nešto o čemu ljudi kao o temi ni ne razmišljaju… 🙂

  3. Eto, Meri mi „oduze“ reč 😁Sa tako malo reči tako puno si rekla. Bravo!

  4. Ja primećujem da si nam se baš lepo raspisala – a šta može umor meni, šta mi može, šta mi sme…

Ostavite odgovor

Oblak oznaka

Životna sredina by Nataša

Sve o životnoj sredini, izvorima zagađenja, otpadnim materijalima, reciklaži i još mnogo toga.

IGNIST.rs

Uzdrmaj svet svojim pogledom na njega.

Italijanski online

Besplatni sajtovi za učenje italijanskog jezika

All about my shelf

~blog posvećen knjigama~

prerazmisljavanje.wordpress.com/

blog za knjigoložnike

BOKITZA

LIFE STUFF • FITNESS • HEALTH • BEAUTY • TRAVEL

Matrix World

U potrazi za Znanjem i Istinom

VLADANKA 218

O svemu ...

Manić Teodora

Jer ono u šta ljudi poveruju, to će vremenom i postati.❤ Because in what people belive, that's who they will become as the time passes by. ❤

Od knjige do duše

O knjigama, časopisima, novinama... O bibliotekama, muzejima, arhivima, pozorištu... O filmovima, serijama, dokolici...

Ninus.Nestorović

Aforizmi i satira

Samozaludake

#samozaludake

