Otmeno kradu ideje …danas…juče…šta god …kad god…ljubomora izjeda ljude. Ne znaju, sigurna sam na čemu zavide ali svima zavide. Prvo je to bio hobi, sada je navika. Zato je malo onih koji stvaraju . Kreativnosti je potrebna ličnost, interesovanje za sopstvenu dušu. Ne za tuđu. Videla sam opet danas kako neko želi ono što je moje, iako mu ni ne treba ali ko zna možda nekad zatreba. I više nema poverenja. A pitam se čemu to?Kome trebaju moja spontana poznanstva sa nekim   nekome za „nek se nađe možda mi dobro dođe“ .

Onda shvatam. Neki ljudi po ceo dan prave svoj lični marketing obilazeći „poznanike“ i tu love tržište za svoju promociju. Kad bi još i imali šta ponuditi sem priče bla bla bla!!!

Jedino što neki moji prijatelji nikako ne vole   promotere …

Sreća moji prijatelji na kilometar namirišu te   pokretne , namirisane, znojave, začešljane, iskežene, slučajno naletele, „neviđeno zauzete“ i “ neviđeno vesele“ sveže ulepljene,štrasirane  bilbordove !

Što  još uvek  ne znači da im možemo umaći. AH!###

